Entrevista virtual a Martí Gironell

Fins el 30 de juny podeu enviar les vostres preguntes al nou convidat de les Entrevistes virtuals de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona,  Martí Gironell. Les Entrevistes virtuals són un espai de participació on els lectors poden adreçar-se als seus autors preferits per fer-los preguntes sobre les seves obres i el seu procés creatiu.

El funcionament per enviar les preguntes és molt senzill. Qualsevol persona major de 14 anys sense validació prèvia pot escriure la seva pregunta al formulari que trobarà a la Biblioteca Virtual. Un cop es tanqui aquest termini, es publicaran les respostes de l’autor convidat a la mateixa web.

Martí Gironell (Besalú, 1971) va començar la seva carrera periodística treballant a Ràdio Besalú, Ràdio Olot, Catalunya Ràdio i TV3. Entre els seus llibres publicats destaquen "El pont de jueus" (2007), que ha estat traduït a diversos idiomes; "La venjança del bandoler", que va guanyar el Premi Nèstor Luján de Novel·la Històrica el 2008; "L'arqueòleg" (2010), "L'últim abat" (2012) i "El primer heroi" (2014), que també han estat traduïts a diverses llengües. El 2018 guanya el Premi de les Lletres Catalanes Ramon Llull amb "La força d'un destí".

El proper 12 de juny de 2018, a les 19h, Martí Gironell serà el convidat del Club del Llibre, el cicle de trobades amb escriptors a les biblioteques, promogut per la Diputació de Barcelona i amb la col·laboració de diverses editorials. La trobada tindrà lloc a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer de Sant Boi de Llobregat.

01/06/2018 09:34h