David Nel·lo al Club del Llibre

L’escriptor i flautista barceloní David Nel·lo és el nou convidat del cicle de xerrades amb escriptors El Club del Llibre, que organitza la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de diverses editorials. La cita serà el 29 de maig a les 18 h al Teatre Conservatori de Manresa.

Nel·lo té vora de quaranta títols  publicats per a tots els públics. Escriptor, traductor i músic flautista. Especialitzat en literatura infantil i juvenil, va guanyar el Premi Vaixell de Vapor amb el seu primer llibre "L'Albert i els menjabrossa" (1995). És autor de les novel·les "Peter Synder" (Premi Enric Valor 1999), "L'aposta" (Premi Columna Jove 2002), "La geografia de les veus" (Premi Andròmina 2006), "La nova vida del senyor Rutin" (Premi EDEBÉ 2014) i "Melissa & Nicole" (Premi Prudenci Bertrana 2017).

Els propers autors que visitaran el Club del Llibre són: Joan-Lluís Lluís (31 de maig), Care Santos (31 de maig), Josep Lluís Badal (2 de juny), Jenn Díaz (8 de juny) i Martí Gironell (12 de juny).

25/05/2018 07:38h