Sant Quintí de Mediona estrena biblioteca

Autor: Ajuntament de Sant Quintí de Mediona

Dissabte 26 de maig a les 12 h obres les portes la Biblioteca Joan Sardà i Lloret de Sant Quintí de Mediona. El nou equipament, que compta amb 255 metres quadrats útils, s’ubica a l’espai de les Escoles de Dalt, al carrer Sant Antoni, i ocupa part d’aquella edificació. La biblioteca s’integrarà a la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona, que, amb aquesta incorporació, comptarà amb 226 biblioteques i deu bibliobusos.

Aquestes escoles són un conjunt d’edificis de planta baixa al voltant d’un pati i s’ha rehabilitat un dels edificis en forma d'ela de manera que l’accés a la biblioteca es fa a traves del pati, en el punt on s’ajunten les dues ales de l’edifici. La zona infantil ocupa una ala, la més petita. La zona general per a adults ocupa l’altra ala, més allargada. La biblioteca compta amb equipament i mobiliari flexible per acollir activitats en aquesta sala. L'obra ha estat projectada per l'arquitecte Pere Pons.

La biblioteca disposarà d’un fons inicial d’uns 8.700 volums, entre llibres i documents audiovisuals, així com quaranta subscripcions a diaris i revistes. L’equipament estarà obert al públic vint-i-set hores setmanals.

24/05/2018 11:20h