Vine a conèixer Javier Ruescas a Sabadell

L’autor de novel·les juvenils i youtuber Javier Ruescas serà dissabte 19 de maig a les 12 h a la Biblioteca Vapor Badia de Sabadell. La trobada forma part del Club del Llibre, un cicle de xerrades amb autors a la Xarxa de Biblioteques Municipals, promogut per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de diverses editorials, en aquest cas, de Montena i Penguin Random House Grupo Editorial.

Javier Ruescas (Madrid, 1987) és també periodista i compta, en el seu canal  a YouTube, amb més de 240.000 seguidors. Fins al moment ha publicat la trilogia "Cuentos de Bereth", i les novel·les "Tempus Fugit", "PLAY", "SHOW", "LIVE", "Pulsaciones y pulsaciones" i "Las crónicas de Fortuna", entre d'altres. Ruescas és editor i ha participat en nombroses ponències sobre noves tecnologies, joves autors i literatura juvenil. Així mateix, és professor d'escriptura creativa.

El 2013 va ser seleccionat, encara que ara ja no hi pertany, com a integrant del hub espanyol Global Shapers, una xarxa de joves líders menors de trenta anys d'arreu del món creada pel World Economic Forum.

També li pots fer arribar les teves preguntes a través de l’apartat de les Entrevistes virtuals i l’autor et respondrà al web.

16/05/2018 11:03h