Rafel Nadal visita el Club del Llibre a Tona

Dijous 10 de maig a les 19.30h el periodista i escriptor gironí Rafel Nadal visitarà la Biblioteca Caterina Figueras de Tona. Ho farà en el marc del Club del Llibre, un cicle de trobades amb autors a la Xarxa de Biblioteques Municipals, promogut per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de diverses editorials, en aquest cas, de Columna Edicions.

Rafel Nadal escriu actualment a La Vanguardia i col·labora  a RAC1, TV3 i 8TV. Ha estat director d'El Periódico de Catalunya del 2006 al 2010.

Anteriorment, ha treballat en els principals diaris del país i ha ocupat diferents càrrecs de responsabilitat en empreses editores i grups de comunicació. Com a escriptor, va destacar el 2011 amb "Els Mandarins", i va guanyar el Premi Josep Pla de narrativa i el Premi Amat-Piniella amb la novel·la "Quan érem feliços" (2012).

El 2013 publica la seva novel·la "Quan en dèiem xampany", que com l'anterior, tracta d'una saga familiar a cavall entre Catalunya i la Xampanya francesa. El 2015 publica" La maledicció dels Palmisano". La seva darrera novel·la és "La senyora Stendhal".

08/05/2018 08:04h