Víctor del Árbol passa pel Club del Llibre

Exmosso d’esquadra i autor de novel·la negra, Víctor del Árbol és el nou convidat del cicle de xerrades amb escriptors El Club del Llibre, que organitza la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de diverses editorials. La cita serà el 26 d’abril a les 19 h al Teatre Auditori de Llinars del Vallès.

Del Árbol va cursar estudis d'Història a la Universitat de Barcelona. És autor de les novel·les “El peso de los muertos”, Premio Tiflos de Novela 2006;  “El abismo de los sueños” i “La tristeza del samurai “, Prix du Polar Européen 2012, traduïda a una desena d'idiomes i èxit de vendes a França. Les seves últimes obres són “Respirar por la herida”, finalista al Festival Internacional de Cinema Negre de Beaune 2014 a la millor novel·la estrangera, “Un millón de gotes”, guanyadora el 2015 del Grand Prix de Littérature Policière, i La víspera de casi todo, Premi Nadal de Novel·la 2016. El 2017 va editar la seva darrera novel·la, “Por encima de la lluvia”.

L'agost de 2017, el govern francès nomena Víctor del Árbol cavaller de les Lletres i les Arts.

Els propers autors que visitaran el Club del Llibre són: Rafel Nadal (10 de maig), Javier Ruescas (19 de maig), David Nel·lo (29 de maig), Joan-Lluís Lluís (31 de maig), Care Santos (31 de maig), Josep Lluís Badal (2 de juny), Jenn Díaz (8 de juny) i Martí Gironell (12 de juny).

23/04/2018 11:00h