La Biblioteca Santiago Rusiñol de Sitges reobre les seves portes

Avui 23 d’abril i coincidint amb la Diada de Sant Jordi, la Biblioteca Santiago Rusiñol de Sitges reobre les seves portes aquest matí i a la tarda començarà a donar servei en el seu horari habitual, a partir de les 15:30h.

L’edifici s’ha remodelat per tal de guanyar espais i accessibilitat La biblioteca té una superfície útil de 893 metres quadrats i està distribuïda en tres nivells. A la planta baixa hi ha l’àrea d’accés, que disposa de servei d’autopréstec i seguretat amb tecnologia RFID, l’àrea de diaris i revistes, la zona infantil, l’espai polivalent, que també funcionarà com a espai de formació, i la zona de treball intern. En aquesta planta hi ha també un pati exterior d’ús exclusiu de la biblioteca. A la planta primera hi ha la zona general i un espai d’arxiu. Finalment a la planta segona hi ha la zona general, amb la col·lecció local, i una terrassa exterior.

23/04/2018 07:15h