Per Sant Jordi, roses contra l’oblit

Un any més, l'Associació Amics de la Gent Gran organitza amb motiu de la diada de Sant Jordi la campanya Roses Contra l'Oblit, amb l'objectiu de sensibilitzar i mobilitzar la societat contra la soledat regalant roses i companyia a les persones grans. La Xarxa de Biblioteques Municipals col·labora tot fent difusió de la iniciativa per mitjà de distribuir els cartells de la campanya entre diverses biblioteques.

La Xarxa de Biblioteques Municipals distribueix els cartells de la campanya entre les biblioteques dels municipis on actualment l'associació desenvolupa la seva acció social: Barcelona, Badalona, Centelles, Granollers, l'Hospitalet de Llobregat, Manlleu, Roda de Ter, Sabadell, Sant Cugat del Vallès, Sant Hipòlit de Voltregà, Sant Pere de Torelló, Sant Quirze de Besora, Santa Coloma de Gramenet, Taradell, Tona, Torelló, Vilanova i la Geltrú, i Vic.

Sota l’eslògan d’aquest any “Gran i singular”, l'entitat posa a la venda les roses solidàries, de feltre i tela, amb l'objectiu de recollir i mobilitzar la societat contra la soledat que pateixen més de cent cinquanta mil persones grans a Catalunya. Així mateix, durant la diada, també convoca més de mil voluntaris perquè portin una rosa i un llibre a les persones grans que ja acompanyen durant tot l'any, una acció que ja es porta fent des de fa vint anys i que ha permès que vint-i-cinc mil persones grans estiguin acompanyades durant aquesta jornada.

19/04/2018 10:00h