10è aniversari de la Biblioteca de Roda de Ter

La biblioteca celebra una dècada de servei i ho celebra el proper dijous 12 d’abril amb un programa d’activitats de caire musical.

En primer lloc s’oferirà la Cantata “La fada de Dringuen Dingue” a càrrec del Cor de l’Escola Municipal de Música de Roda de Ter seguida d’un recital de cançons del poemari “Bon profit” de Miquel Martí i Pol a càrrec de la soprano Clara Marsó i acompanyada del teclat amb Oriol Alarcón. Finalment Xavier Baurier i Josep Roma oferiran un recital de cançó francesa.

La Biblioteca Bac de Roda de Roda de Ter rep aquest nom en homenatge a aquest heroi local, sobrenom de Francesc Macià i Ambert (1658 - 1713), i també en referència al poema que Miquel Martí i Pol dedica al carrer i a l'edifici que acollia el cinema en el llibre “El poble”. De fet, la biblioteca recull, conserva i divulga a través del seu fons especial la col·lecció local i en especial el llegat de Miquel Martí i Pol.

11/04/2018 06:24h