Descobreix la Comicteca en el proper Saló del Còmic

El 36 Saló Internacional del Còmic de Barcelona, que se celebrarà de dijous 12 a diumenge 15 d’abril a Fira Barcelona Montjuïc, estrena un nou espai: Comic Kids. Es tracta d’un nou espai dedicat a nens d’entre 5 i 12 anys que neix amb la voluntat d’apropar el còmic a una nova generació de lectors.

Dins aquesta àrea, d’uns 3.000 metres quadrats, hi podeu trobar la secció Comicteca de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona, un espai lúdic i familiar on oferirem diferents activitats com tallers de dibuix, guió i disseny, trobades amb diferents autors o contacontes per als més petits.

L’objectiu d’aquest espai és incentivar la lectura als nens d’una manera atractiva i pedagògica ja que el còmic és un mitjà d'extraordinària eficàcia per als nens, per mostrar coses i situacions, per divertir-se, per aprendre, per observar el món on viuen. A través de la imatge, el còmic és un vehicle de llenguatge i un bon mitjà per a introduir als nens a la lectura.

I com cada any des de la Xarxa de Biblioteques Municipals hem editat un cartell promocional sobre aquest gènere il·lustrat per Javi Rey que ens convida a ser part de la història.

Entre els convidats d'aquest any al Saló del Còmic trobarem Vittorio Giardino, David Lloyd, Dave McKean, Jamie Delano, Fabrice Parne, Maliki, Liv Strömquist, Frank Pé, Miguel Díaz, Ralf König, Dann Thomas, Kelly Sue DeConnick, Matt Fraction, Roy Thomas, Shea Fontana, Tillie Walden,  Lorena Alvarez, Stan Sakai, Carlos Pacheco, David Rubín, Elisa McCausland, Esteban Maroto, Juan Díaz Canales, Kiko da Silva i Paco Roca.

10/04/2018 11:47h