Noves activitats del cicle “Parcs i biblioteques, naturalment!”

La Xarxa de Biblioteques Municipals, en col·laboració amb la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona, t’ofereix, aquesta primavera, noves propostes per conèixer millor la natura des de les biblioteques.

Amb aquest projecte, les biblioteques del Maresme participants (dels municipis d’Alella, Cabrera de Mar, Cabrils, El Masnou, Mataró, Premià de Dalt, Teià, Tiana, Tordera i Vilassar de Dalt) conviden tothom a gaudir de l'entorn natural més proper: el Parc de la Serralada Litoral, el Parc del Montnegre i el Corredor, i el Parc de la Serralada de Marina.

Des de l'abril i fins el mes de juny, ofereixen una programació cultural conjunta que recull la sensibilitat i el coneixement envers els espais naturals de la comarca. Saber fer un niu, conèixer les plantes aromàtiques o descobrir quins ocells viuen al nostre voltant són algunes de les propostes que acolliran les biblioteques aquests dies.

10/04/2018 10:13h