El concurs de microrelats del Museu Marítim de Barcelona a tota vela!

El Museu Marítim de Barcelona (MMB) convoca la 6a edició del concurs de microrelats de temàtica marítima. En aquesta edició el concurs gira entorn el Pailebot Santa Eulàlia que aquest any celebra el seu centenari. Tots els microrelats, dins les cent cinquanta paraules, hauran d'estar inspirats en aquest vaixell i la seva navegació tradicional a vela i haurà d’incloure la següent construcció: “Un pailebot centenari...”.

Els textos es poden presentar en català o en castellà fins el 15 d’abril. Els guanyadors, escollits per un jurat especialitzat, podran guanyar un lector de llibres electrònics, una sortida de navegació amb una de les embarcacions de la flota del MMB o un lot de llibres.

El certamen, obert a majors de deu anys, es fa amb el suport de la Xarxa de Museus Marítims de la Costa Catalana, amb patrocini de la Casa del Libro, i la col·laboració de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona, Seix Barral, Ariel, Austral, Cross Books, Destino, Crítica, i el Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya.

26/02/2018 08:49h