Javier Cercas passa pel Club del llibre a Castelldefels

Autor: Marta Calvo

L’autor de “Soldados de Salamina”, Javier Cercas, és el convidat aquest dimecres 21 de febrer del cicle de trobades amb escriptors que té lloc a la Xarxa de Biblioteques Municipals per iniciativa de la Diputació de Barcelona en col·laboració amb diverses editorials. La trobada serà a la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado de Castelldefels a les 19 h.

Cercas és professor de literatura espanyola a la Universitat de Girona i autor de “Soldados de Salamina”, “El móvil”, “El inquilino”, “El vientre de la ballena”, “La velocidad de la luz”, “Anatomía de un instante”, “Las leyes de la frontera” i  “El impostor”. La seva obra consta també dels assajos “La obra literaria de Gonzalo Suárez” i “El punto ciego”, i de tres volums de caràcter miscel·lani: “Una buena temporada”, “Relatos reales” i “La verdad de Agamenón”. Els seus llibres han estat traduïts a més de trenta idiomes i han rebut nombrosos premis nacionals i internacionals. “El monarca de las sombras” és la seva darrera novel·la.

L’autor és també el protagonista de les Entrevistes virtuals del mes de febrer. Pots preguntar-li allò que més t’interessi i properament et respondrà a través de la Biblioteca Virtual.

20/02/2018 09:33h