Participa! Opina! Decideix!

Us donem la oportunitat de dir-nos què voleu llegir.

Els clubs de lectura són activitats de foment a lectura que estan pensats perquè els lectors vinguin a compartir impressions, conversar sobre literatura i descobrir nous autors. L'activitat està dirigida per un professional (en aquest cas, l'Eva Lleonart) que ens ajuda a entrar dins del món dels autors i les seves històries.

Ara volem fer un pas més i et convidem a escollir quin llibre llegirem el mes d'abril del 2020. Sí! Pots proposar-nos una lectura que t'hagi apassionat, o que et vingui de gust compartir i nosaltres muntarem una sessió del club a partir del títol escollit.

I com ho podeu fer?

La selecció es farà en tres passos:

Propostes (de l'1 al 15 d'octubre)
    Votacions (del 21 al 31 d'octubre)
    Publicació del títol escollit (7 de novembre)

Propostes: De l'1 al 15 d'octubre, podeu accedir al formulari per fer-nos les vostres propostes de títols.

Votacions: Un cop tancat el formulari, analitzarem les propostes i escollirem les 10 propostes que s'adaptin als criteris establerts per la biblioteca (no repetició de llibres ja llegits, possibilitat d'aconseguir exemplars pels membres del club...). Aquestes 10 propostes es publicaran a la web de la biblioteca i a les xarxes socials (Twitter, Facebook i Instagram) perquè pogueu votar la proposta que més us atragui.

Publicació: Finalment, el títol més votat serà el llegit en el club de lectura d'abril del 2020.

Ja ho sabeu... Participa! Opina! Decideix!

30/09/2019 08:00h