El joc de l'estiu

Ja tenim aquí el Joc de l'estiu!

Com cada any, durant les vacances escolars, la biblioteca us proposa un joc per passar uns dies fent un munt d'activitats i guanyant un munt de premis!

El joc consisteix en una sèrie de proves proposades per la biblioteca i que es poden fer de forma individual al llarg de totes les vacances d’estiu.

Hi haurà dos tipus de proves: les de la Biblioroda i les dels Talonaris (Talonari 1, talonari 2 i talonari 3)

Per cada prova superada, el participant podrà posar el seu nom dins d’una urna.

Al final del Joc d’estiu es farà un sorteig entre tots els noms que estiguin dins l’urna i se’n trauran tres guanyadors.

El concurs s’iniciarà el dia 25 de juny de 2019 i l’últim dia per participar-hi serà el 13 de setembre de 2019.

El sorteig es farà el dia 16 de setembre a les 17:00 i es publicarà via xarxes socials.

18/06/2019 11:32h