Supernit a les biblioteques

El 31 de maig farem la Supernit a la biblioteca de Can Coromines!

El Senyor de les Ombres està robant llibres de les biblioteques i, amb la seva màgia fosca, està traient els malvats de dins dels llibres i els guarda en un bagul.

La nit del 31 de maig els alliberarà tots perquè envaeixin el món. Només ho pot aturar la màgia positiva, com la de la Nenúfar i la Matoll, però elles soles no poden fer-ho.

La missió de la “Supernit a les biblioteques” és que tots els súpers facin màgia per aturar el Senyor de les Ombres i retornar els malvats als llibres.

A Sant Pol de Mar, ja estem a punt! Les places per la Supernit estan exhaurides, ara només ens cal trobar la màgia!

El divendres 17 de maig, podeu venir a la biblioteca a fer-vos les vostres orelles èlfiques, ens seran de gran ajuda!

13/05/2019 17:24h