Fes la teva tria!

Del 10 al 28 de juny, ves a la llibreria Momo o a la Llibreria l'Ona de Sant Pol i escull quin llibre vols que passi a formar part de la biblioteca aquest estiu.

Volem que trobis els llibres que vosaltres voleu llegir als prestatges de la biblioteca, i quina millor manera que sigueu vosaltres, els lectors, qui escolliu els vostres títols preferits perquè s'incorporin al catàleg de la biblioteca.

Només cal fer uns petits passos:

• Desplaçar-se fins a la Momo (llibres infantils) i/o a l'Ona (llibres d'adults)
  • Escollir un llibre i portar-lo al mostrador
  • Deixar el vostre nom i cognoms perquè us avisem quan estigui el llibre disponible a la biblioteca
  • Fes-te una foto i penja-la a Facebook o a Twitter amb l'etiqueta #feslatevatria

I nosaltres:

• Recollirem les peticions que ens heu fet
  • Mirarem que no estigui duplicat a la biblioteca i que compleixin amb els criteris de selecció que tenim marcats
  • L'incorporarem al catàleg Aladí de la biblioteca
  • Us avisarem perquè pogueu endur-vos els llibres en préstec a casa

Així, farem una miqueta més vostra la biblioteca de Sant Pol!

27/05/2019 13:23h