Recomana'm

Els alumnes de 5è de l'Escola Sant Pau ens recomanen llibres.

Durant les setmanes del 5 i del 12 de novembre, tots els alumnes de 5è han anat passant per la biblioteca per fer l'activitat Recomana'm. L'activitat ha donat eines a aquests lectors per convertir-se en recomanadors de lectures.

Per grups, han escollit un llibre i han buscat la millor manera de recomanar-lo a altres futurs lectors, aquestes recomanacions les hem gravat i les emetrem per Ràdio Sant Pol (107.2 FM) des del gener fins a final de curs.

Podreu escoltar els llibres recomanats al programa Entre llibres que s'emet mensualment per ràdio SantPol o bé, descarregar-vos el podcast i escoltar-lo allà on més us vingui de gust.

I si us animeu, podeu venir a la biblioteca i agafar en préstec els llibres que us han recomanat.

13/11/2018 10:29h