Arriba l'autopréstec a Sant Pol

Les màquines d'autopréstec inicaran el seu servei el dia 5 de novembre.

Durant els mesos d'estiu, vam iniciar el procés per implementar la radiofreqüència a la nostra biblioteca. Gràcies a la subvenció econòmica de la Diputació de Barcelona hem pogut implementar aquesta millora a la biblioteca de Can Coromines.

La radiofreqüència ens permet treballar amb l'autopréstec, és a dir que la gestió del préstec i dels retorns es faran amb una màquina que gestionarà directament l'usuari.

Aquesta millora permetrà alliberar de tasques automàtiques a les bibliotecàries de Sant Pol que tindran més temps per atendre els usuaris i ajudar-los en tot allò que necessitin i per tant us oferirem un tracte més personal que fins ara.

I com funciona

És molt fàcil! Només caldrà que porteu el carnet sempre amb vosaltres (ja sigui físic o en app), al vestíbul hi ha la màquina d'autopréstec que ofereix dues opcions: préstec o devolució. Seleccioneu la vostra opció i mostreu els llibres que voleu endur-vos/retornar. I ja està!

La posada en marxa es farà el dia 5 de novembre, i durant el temps que sigui necessari, tindreu una de les bibliotecàries al costat de la màquina per acompanyar-vos en aquest aprenentatge que us convertirà en usuaris més autònoms.

Millorem el servei per millorar la vostra atenció.

16/10/2018 17:34h