Una tardor plena d'activitats

La biblioteca de Sant Pol us ofereix una tardor plena d'activitats per tots els gustos i totes les edats: Projecte lletra, Bibliolab, Clubs de lectura, Hores del conte i Laboratoris de lectura.

Preparats? Som-hi!

I recordeu, que a partir del 15 de setembre comencem l'horari de tardor/hivern.

Projecte Lletra

El projecte lletra ens acosta diferents espectacles literaris per públic adult: lectures dramatitzades, recitals poètics, jocs amb el llenguatge i converses amb autors.

Homenatge a Pedrolo

El Centre Cultural i d'Esbarjo ens ofereix una lectura dramatitzada de textos seleccionats de Manuel de Pedrolo en homenatge al centenari del seu naixement.

Dissabte 15 de setembre, 12h

Parlem amb... Gemma Ruiz,

autora del llibre Argelagues.

Divendres 26 d’octubre, 19h

Jo sóc el meu propi experiment,

amb Assumpta Mercader. Tretze poemes de l'Alquimista, de Josep Palau i Fabre.

Divendres 16 de novembre, 19h

Bibliolab

Les activitats del BIBLIOLAB us conviden a experimentar, innovar i crear. Cal inscripció prèvia.

Improvizacions mòbils

A partir d'un text escollit, es filmarà un pla seqüència que traslladi a imatge allò que el text suggereix. De 12 a 18 anys.

25 i 27 de setembre, 17h

Escrivim una pel·lícula

Aprendrem a elaborar un guió cinematogràfic. Majors de 14 anys.

13 i 20 d’octubre, 10.30h

Fem un curtmetratge

Ens familiaritzarem amb les beceroles cinematogràfiques des del guió fins a l'edició de les imatges rodades. Majors de 14 anys.

17 i 24 de novembre, 10.30h

30/08/2018 09:33h