3r concurs punts de llibre

Ja tenim aquí la tercera edició del Concurs de punts de llibre de la Biblioteca Can Coromines!

Aquest és el concurs d'on sortiran els punts de llibre que editarem aquest 2018 per repartir quan feu préstecs a la biblioteca. Tothom que ho vulgui hi pot participar.

Bases del concurs:

1. Concurs obert a tothom, amb 3 categories:

Categoria mini, fins els 8 anys
Categoria infantil , de 9 a 14 anys
Categoria juvenil i adults, a partir de 14 anys

2.    Tema: lliure  i original

3.    Format: 6 x 20 cm a una sola cara
       Tècnica: lliure, color o blanc i negre

4.    El punt es presentarà signat al darrere amb un PSEUDÒNIM i l’EDAT, i s’acompanyarà amb un sobre tancat identificat amb el pseudònim i on constaran el NOM i COGNOMS,  EDAT, ADREÇA, TELÈFON i @ del / la  participant.

5.   Data límit de lliurament: 29 de març de 2018

6.   Premis per categories:  hi haurà 4 premis per cada categoria:

1r premi:  xec per la compra de llibres per valor de 50 €.

2n i 3r premi:  lot de llibres.

Votació popular (1 per categoria): xec per la compra de llibres per valor de 50 €

Tots els punts guanyadors s’editaran com a punt de llibre de la biblioteca Can Coromines on es farà una exposició amb tots els punts participants.

7. El jurat està format per un representant de l’Ajuntament, un de la biblioteca, un de l’Escola Sant Pau i un de l’Institut de Sant Pol-La Vallalta.

8. El veredicte es farà públic dilluns 9 d’abril i el lliurament de premis es farà el dissabte 21 d’abril.

9. El jurat és el responsable d’interpretar les presents bases i podrà resoldre aquells aspectes que no s’hi recullin.

Formulari d'inscripció

27/02/2018 08:30h