Bons propòsits pel 2018

Comencem l'any i comencem els reptes pel 2018.

Ja és tradició que quan s'acaba un cicle i en comença un altre, ens plantegem nous reptes a aconseguir. Coses que no hem fet fins ara i que volem començar-les a fer. O al contrari, hàbits que no ens agraden i que volem canviar. El canvi d'any és un d'aquells moments on tot això ens sembla més fàcil i més possible.

Durant el mes de gener, a través de twitter, la Biblioteca de Sant Pol us proposarà nous propòsits pel 2018. Seran propòsits que van més enllà d'anar al gimnàs o perdre uns quilos abans de l'estiu. Seran propòsits que ens facin créixer a nivell cultural, ens facin participar amb la comunitat de la qual formem part i que ens aportin informació, coneixement i formació.

Us hi atreviu? Només cal que seguiu l'etiqueta #bonspropòsits al Twitter i comenceu el 2018 de la millor manera possible.

02/01/2018 14:34h