Cuines del Món. Nova programació Primavera 2018

Comencem la primavera amb nova programació de Cuines del Món a la biblioteca del Fondo.

Un nou viatge gastronòmic arreu del món ple de tallers, exposicions i trobades gastronòmiques. Bon profit!

L'Espai Cuines del Món de la Biblioteca del Fondo, de Santa Coloma de Gramenet, és un espai físic i un projecte cultural que va néixer plenament orientat cap a la cohesió social. Integra, d'una banda, la riquesa gastronòmica d'un barri altament multicultural amb l'objectiu d'apoderar les diverses comunitats que hi són presents i potenciar el barri, i, de l'altra, les dinàmiques que existeixen a la ciutat de Santa Coloma a l'entorn de la cuina i dels aliments.
Una part important del projecte Cuines del Món és el Fons Especial Cuines del Món que aplega uns sis-cents documents sobre la cuina d'arreu del món des d'una perspectiva cultural.

22/01/2018 08:18h