XXIXè Festival Internacional de Folk Tradicionarius

Del 8 de gener al 18 de març es celebra el XXIXè Tradicionarius, festival internacional de música folk. Com sempre té l'epicentre al CAT Centre Artesà Tradicionarius a Gràcia, però també estén la seva cinquantena de propostes, amb més de 60 grups, a altres espais. Amb tanta oferta, destacar alguna vol dir no anomenar d'altres, però què hi farem! Podrem veure i sentir el veterà grup gallec Luar Na Lubre, els valencians Pep Gimeno Botifarra, Naiet Cirerer, Xavier de Bétera i Hilari Alonso, des de les terres de l'Ebre Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries i els lleidatans El Pont d'Arcalís amb Kepa Junkera. Com podeu apreciar veus i sons variats i potents. De tota manera des de la Biblioteca Poblenou-Manuel Arranz hem elaborat una playlist on hi són tots, no us la perdeu!

Vés al prestatge de Cultura popular ►

03/02/2016 10:04h