Simfònics a Terrassa: 5a Temporada 2019/2020

L’Orquestra Simfònica del Vallès és una orquestra de casa nostra.

Enguany celebra la 5ena temporada del cicle "Simfònics a Terrassa". Per això tenim un gran interès i ens fa il·lusió donar-vos a conèixer la programació que tindrà lloc al Centre Cultural de Terrassa (entre novembre de 2019 i maig de 2020).

Aquests 5 concerts són:

-Tribut a John Williams: peces com Summon the heroes, Munich, El patriota, Harry Potter, Encontres a la tercera fase, Star Wars… sonaran a la platea del Centre Cultural, amb la interpretació de l’actor Salvador Vidal.

-Festival de valsos i danses: Strauss, Rosas, Montsalvatge, Giménez, Lehar i Anderson seran els compositors que interpretarà l’Orquestra amb la soprano Sara Blanch.

-Els 7 pecats capitals: ira, enveja, luxúria, orgull, gola, mandra i avarícia es relacionaran amb grans compositors de la història de la música gràcies a les explicacions del presentador i cantant, Ramon Gener, i la seva particular forma de viure i entendre la música.

-Stabat Mater de Rossini i Verdi: Núria Vilà (soprano), Marta Valero (mezzosoprano), David Alegret (tenor), Toni Marsol (baix), els Cors del territori, i el Cor Lieder Càmera interpretaran l’Stabat Mater de Verdi i de Rossini (selecció) acompanyant l’Orquestra.

-La Novena de Beethoven: Marga Cloquell, Tànit Bono, Roger Padullés, Carles Pachón, l’Orfeó Català i el Cor de Cambra del Palau de la Música Catalana interpretaran la simfonia núm. 9, en Re menor, op. 125, "Coral" de Beethoven i el Cant espiritual, de Xavier Montsalvatge.

Esperem que us agradi aquesta nova temporada, de 5 concerts simfònics, i que vingueu a gaudir en directe d’aquestes propostes innovadores i properes, que mantenen una qualitat similar a la dels últims anys.

15/10/2019 09:07h