Viquimarató de les biblioteques del Bages, Berguedà i Moianès sobre l'esport local

Les biblioteques del Bages – Berguedà i Moianès s’han trobat a la biblioteca de Sant Vicenç de Castellet per dur a terme una Viquimarató, que aquest any s’ha dedicat al món de l’esport.

La sessió ha començat amb la intervenció  de l’Esther Solé i Martí, coordinadora de projectes de l’Amical Viquipèdia que ha explicat algunes novetats i projectes que s’ estan portant a terme.

A continuació, una quinzena de bibliotecaris han introduït de nou, ampliat o millorat diferents entrades relacionades amb el món de l’esport d’àmbit local i comarcal. Escaladors, alpinistes, nedadors, gimnastes, runners i clubs de futbol centenaris són algunes de les entrades que aquest matí han estat creades o ampliades durant la Viquimarató.

D’entre les noves entrades destaquem l’alpinista i escaladora manresana Montserrat Jou i Parrot, l’atleta santpedorenc Ricard Costa i Puigpelat, la gimnasta santvicentina Amaia Valentin i el Club de Futbol Navarcles que aquest any celebra el seu centenari.

També s’han ampliat coneixements de Jordi Küng nedador d’origen suís que vivia a Sallent, del Club Tennis Taula de Bagà, Rafa Martínez Aguilera (bàsquet), David Orrit i Serrano (bàsquet) i Pere Balcells Prat (nedador de Santpedor), entre d’altres.

Properament també introduirem d’altres esportistes com la nedadora manresana Neus Panadell Bringués, l’escalador manresà David Palmada “El Pelut”, la runner de Gironella, Judith Franch, i el futbolista bagenc Estanislau Basora.

Ves al prestatge d'esports

02/10/2019 11:58h