El Museu de les Arts Escèniques proposa una mirada queer a les arts escèniques catalanes

Coincidint amb la celebració el 28 de juny del Dia Internacional de l’Orgull LGTBI+, el Museu de les Arts Escèniques (MAE) de l'Institut del Teatre amb el suport de l'Oficina de les Dones i LGTBI de la Diputació de Barcelona organitza una visita guiada a l’exposició permanent La Memòria de les Arts Efímeres  amb una mirada a la diversitat afectiva, sexual i d’identitat de gènere de les arts escèniques catalanes.

Amb aquesta activitat es vol establir una conversa amb les peces de la col·lecció i la seva realitat queer. Així, es podrà veure la homosexualitat en el pas del segle XIX al segle XX, la bisexualitat durant el franquisme, les dones d’escena que trenquen l’estereotip de feminitat, els homes ballarins heterosexuals, els creadors que van morir de VIH/SIDA o la representació de l’alteritat a través de les titelles, entre altres.

Les persones interessades a assistir a la visita del 27 de juny a les 17.30 h han de reservar trucant a al telèfon 93 227 39 00 ext. 226 o al correu electrònic mae.it@institutdelteatre.cat. La visita, d’aproximadament 1.30 h, comptarà amb l'accés exclusiu a la reserva d’objectes del museu. Les places són limitades.

Font: Institut del Teatre

25/06/2019 07:00h