BioCultura Barcelona 2019

Del 9 al 12 de maig, posa’t al dia de totes les novetats més ecològiques!

Vols descobrir centenars de maneres diferents per portar una vida més sana tant per tu com pel teu entorn? Doncs arriba la cita ideal per conèixer-les totes! Del 9 al 12 de maig al Palau Sant Jordi t’espera la Fira BioCultura 2019: la fira de productes ecològics i consum responsable més gran de l’estat. Durant aquests 4 dies es reuniran en el recinte més de 700 expositors dedicats als sectors de l’alimentació, cosmètica ecològica, moda sostenible, casa sana, benestar i salut, eco-estil de vida, turisme responsable, artesanies i ONGs. Tot el món bio hi estarà!

A més a més, també podràs participar en qualsevol de les més de 400 activitats que es duran a terme tant dintre com fora del recinte. Conferències, tallers de cosmètica natural, taules rodones, showcookings, concursos, activitats per a nens i tastos i degustacions. No hi faltarà de res!

Descobreix tota la programació d’aquesta edició de la Fira BioCultura 2019.

Et deixem el vídeo promocional d’aquest any perquè t’entrin encara més ganes d’anar-hi i el Twitter i l'Instagram perquè us manteniu informats!

Més notícies a bibliotecavirtual.diba.cat/salut

08/05/2019 12:13h