Paviments hidràulics a Cervera

Enguany Cervera fou escollida com a Capital de la Cultura Catalana per aquest 2019 la qual cosa suposa un reconeixement a la capacitat cultural cerverina, referent no sols a les Terres de Lleida sinó també a tot Catalunya. Cervera disposa d’innumerables propostes per gaudir-la en qualsevol època de l’any. Activitats per a tots els gustos i edats, buscant ser un referent cultural de tot el país.

Ara us convidem a que us acosteu a la capital de la Segarra per admirar l’exposició de rajoles hidràuliques que acull el Museu de Cervera. Concretament, la seu d’aquesta exposició és precisament la Casa Museu Duran i Sanpere, un antic habitatge modernista on es pot apreciar aquest element artístic de primera mà.

25/03/2019 08:00h