Paco Mir i La plaça del Diamant

Encara que és conegut principalment per formar part del trio humorístic El tricicle, Paco Mir ha seguit treballant en el món de les arts escèniques en moltes altres facetes. Ha dirigit obres com "Políticament incorrecte" o "El sopar dels idiotes", va adaptar la famosa "Noises Off" ("Pel davant i pel darrera") i ha escrit la peça teatral "No es tan fàcil, entre d’altres".

Actualment està treballant en un altre projecte, la versió teatral de "La plaça del Diamant" de Mercè Rodoreda, la qual ha escollit degut a la seva admiració per l’escriptora catalana. Mir dirigeix l’obra que es representarà al teatre Victòria fins al 19 de febrer, amb la companyia Eolia, composada per actors i actrius com Carla Pueyo, Uri Callau, Núria Bonet, Georgina Llauradó, Rai Borrell, Fran Lahera y Ariadna Camps.

A les biblioteques trobareu l’adaptació teatral de "La plaça del Diamant", escrita per Josep Maria Benet i Jornet i editada per Proa.

Vídeo: "La Plaça del diamant" Teatre Victòria. Companyia Eòlia Direcció: Paco Mir

Més informació:

24/10/2018 10:30h