Fira de la Muntanya

La Fira de la Muntanya obrirà les portes el 9, 10 i 11 de novembre al Recinte Firal El Sucre de Vic on, un any més, s’hi instal·larà la Fira del Llibre de Muntanya, una àrea expositiva amb empreses relacionades amb l’esquí i l’esport, el Mercat d’Ocasió i el rocòdrom. A més, es duran a terme conferències, presentacions de llibres, sessions de contacontes i col·loquis relacionats amb el muntanyisme i la natura.

El Recinte Firal El Sucre de Vic tindrà dues àrees expositives: la d’Esquí i Esport, destinada a les mostres comercials d’empreses relacionades amb la muntanya com estacions d’esquí, agències de viatge, botigues de roba i material esportiu, i la Fira del Llibre de Muntanya, que acollirà a diverses empreses del món editorial. A aquestes dues àrees cal sumar-hi el Mercat d’Ocasió, que s’ubicarà a l’entrada del recinte i on s'hi podrà adquirir roba i material de segona mà provinent de particulars i també hi haurà una zona outlet, amb material de botigues d’esports.

La fira programa múltiples activitats esportives, culturals i comercials  relacionades amb la natura, amb propostes per a totes les edats. A Vic, el Recinte Firal El Sucre serà el centre neuràlgic d’aquesta àmplia oferta. A dins el pavelló comercial s’instal·larà un rocòdrom modular de més de 20 metres d’amplada, 2 punts destinats a presentacions de llibres i guies, conferències, i col·loquis a l’Espai Fòrum.

Vés al prestatge de turisme

05/11/2018 17:29h