Entrega del Premi del Concurs del Prestatge Virtual d’Esports “Els esports a la biblioteca"

El dia 23 de juliol a les 18 h es va lliurar el premi del Concurs del Prestatge Virtual d’Esports “Els esports a la biblioteca” que es va  dur a terme entre el 8 de maig i el 26 de juny. L'entrega s'ha realitzat a la Biblioteca Districte 4 de Terrassa i ha fet el lliurament la Marta Cano, Gerent del Servei de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, i en Marc Vilallonga, representant del Prestatge Virtual d’Esports.

En aquest concurs calia recomanar un llibre d’esports als seguidors a la pàgina EasyPromos que hi havia al Facebook de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona. D’entre totes les fotografies que complien els requisits, se n’ha escollit una a l’atzar, com a guanyadora del concurs.

La seva autora , MarianIJosep,  gaudirà d’un vol en globus per a dues persones per a descobrir l’Empordà i la Costa Brava des de l’aire, completat amb un esmorzar de forquilla amb productes de la terra.

Moltes felicitats!

Altres fotos participants: