XXII Festival Internacional de Teatre Còmic del Masnou

El Masnou torna a ser, entre el 17 i 21 de juliol, el poble més alegre de Catalunya. És quan té lloc la 22a edició del Ple de Riure, el Festival Internacional de Teatre Còmic. Més que això, és el festival de l'humor, vehiculat a través d'arts escèniques que van més enllà del teatre, com el circ o la música que impregnen edificis municipals, places i carrers.

Un dels grups cap de cartell és Los Toreros Muertos, la mítica banda de rock-pop de la movida madrilenya liderada per Pablo Carbonell. A més, el programa inclou els espectacles Las gallegas (Cia. Lolita Corina) o Tenors (Illuminati). També hi ha espai per a artistes internacionals, com Race Horse, de Finlàndia, o Cirque Exalté, de França. La Banda de Otro, Campi qui Pugui, Los Herrerita, Oriol Boixader i la Companyia del Foc completen la programació del Ple de Riure. A més, Trenatroman s'encarrega de dinamitzar les places.

16/07/2018 18:17h