Es posa a disposició dels visitants una enquesta de valoració de la seva estada als parcs

Des de la Xarxa de Parcs Naturals han posat en marxa una nova iniciativa per tal que els visitants puguin valorar-los. L’acció consisteix en emplenar una enquesta "Opineu sobre els parcs" on es demana que puntuïn els serveis que s’ofereixen en una escala de l’1 al 5. La intenció és que qualifiquin els accessos, el itineraris (si n’han fet algun), la conservació del Parc i el personal. Tota la informació recollida s’analitza per poder millorar allò que no funciona correctament i prendre les mesures necessàries per fer-ho més eficaç. Gràcies a les enquestes realitzades fins ara, s’han canviat els horaris d’algunes passejades guiades al Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny, modificar el lloc de sortida d’alguna ruta de marxa nòrdica al Parc del Castell de Montesquiu o augmentar l’oferta de tallers i activitats familiars als parcs del Garraf, Olèrdola i el Foix. A més es pot emplenar en tres idiomes: català, castellà i anglès, sent accessible també des del web de qualsevol dels parcs que conformen la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona.

Font: l'Informatiu dels parcs

16/02/2018 16:05h