Fica’t al SAT 2018! Aparador d'arts escèniques amateurs del Districte de Sant Andreu!

De gener a abril té lloc Fica’t al SAT!, la mostra de les arts escèniques amateurs del Districte de Sant Andreu.

La 15a edició de la mostra arrenca el dijous 11 de gener a les 21h i fins al divendres 4 de maig a les 21h. hi actuaran 11 grups de teatre i dansa del Districte.

Musicals que han fet història serà l’espectacle inaugural. Un espectacle ideat per l’Associació Musical Andreuenca en què la Banda Simfònica Manyanet de Sant Andreu i la Companyia Malvats de teatre, col·laboren per tal d’oferir un muntatge dinàmic i atractiu en què es presentaran els musicals: Cats, Highlights from Mar i Cel, Els Miserables, West Side Story selection, Wicked, Grease i Burlesque.

La venda d’entrades es realitza una hora abans de les funcions.

Podeu consultar la programació a Fica’t al SAT!

Font:  Fica’t al SAT. Ajuntament de Barcelona

10/01/2018 09:33h