Exposició "Més a prop, coneixement + compromís + cooperació"
Exposició

La sala cotxeres del Palau Robert de Barcelona acull fins el 7 de gener l'exposició "Més a prop, coneixement + compromís + cooperació". A través de quatre drets humans bàsics i interrelacionats, l'accés a l'aigua, l'alimentació, la salut i l'educació, mostra les causes i els efectes de la pobresa als països del sud.

L'exposició utilitza frases significatives, xifres i  imatges per ensenyar les conseqüències que tenen per a les persones no respectar aquests drets, especialment en el cas de les dones i les persones amb discapacitat, i les dificultats amb què es troben els països pobres per avançar.

La mostra forma part d'una campanya de sensibilització que inclou un programa d'activitats paral·leles entre les quals destaca un cicle de documentals, debats i dues sessions de conta-contes.

La campanya està impulsada per l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i organitzada per més de trenta oenegés que treballen en temes de desenvolupament, pau i drets humans, les universitats de Girona i Politècnica de Catalunya, la Diputació i l'Ajuntament de Barcelona, i la Generalitat de Catalunya.

Font: La Vanguardia

Ves al prestatge Les arrels de la pobresa ►