Passejades de Cultura

Des del mes d’octubre passat s’està realitzant una redescoberta pel patrimoni cultural del Gironès. Amb les Passejades de Cultura se’ns mostra, de la mà d’un guia oficial de l’Associació de Guies de Girona, els pobles amb més encant de la comarca.

Per aquest diumenge hi ha programada una nova sessió. En aquesta ocasió veurem amb uns altres ulls Cervià de Ter. El municipi es troba a la riba esquerra del riu Ter lloc a partir del qual transcorren o s’inicien diverses rutes per la zona. A més a més és un entorn amb una rica vegetació i amb una fauna també molt diversa. D’altra banda, per aquells a qui els hi agradi caminar, no cal oblidar que pel seu terme també transcorre una part del Camí de Sant Jaume.

Aquestes passejades són un instrument per tal que tots els municipis de la comarca puguin esdevenir un pol d’atracció turística a partir de la història cultural de cada poble afegint un valor més en tots els seus recursos. I si aquest cap de setmana no us va bé, no patiu, agafeu l’agenda que l’11 de febrer hi ha una nova descoberta a Sant Martí Vell.

22/01/2018 08:00h