6a edició del Mercat de Lletres

El sisè Mercat de Lletres tindrà lloc el dissabte 30 de setembre durant tot el dia i comptarà amb la presència d’una vintena d’artistes convidats, entre autors, il·lustradors i músics. Rafel Nadal, Xavier Antich, Maria Carme Roca,  Francesc Miralles, Enric Verdaguer i Joan Massotkleiner seran els plats forts de la jornada. Amb ells i d’altres participants, la Biblioteca ha organitzat diverses activitats gratuïtes a l’entorn de la literatura i la lectura adreçades a tots els públics: adults, joves i infants. L’objectiu de tot plegat, compartir i estendre la màgia de les lletres, el gust per la lectura, i apropar els autors als seus lectors.

Els escenaris d’aquest nou Mercat seran els diversos espais interiors i exteriors de la Biblioteca, com l’espai de les encavallades, a la tercera planta, testimoni del seu antic passat com a fàbrica tèxtil, així com la carpa que s’instal·larà davant l’equipament a la plaça del Cal Font. Serà aquí on els visitants podran passejar entre les parades de llibres i descansar còmodament mentre fullegen llibres i revistes als espais de lectura que s’instal·laran a la plaça.

26/09/2017 09:58h