Santa Tecla, les festes més esperades!

Autor: Manel R Granell

Les Festes de Santa Tecla de Tarragona són les més grans d’aquesta ciutat i se celebren al voltant del 23 de setembre, festivitat de Santa Tecla i jornada central de la celebració. Enguany es duran a terme del 15 al 24 de setembre. Aquesta festa gaudeix del reconeixement de Festa d'Interès Turístic Nacional, atorgat l'any 1996 pel Govern de l'Estat espanyol, i de Festa Patrimonial d'Interès Nacional, atorgat per la Generalitat de Catalunya. Amb tot això és obvi que és una de les festes més emblemàtiques dels Països Catalans.

Les actuacions castelleres d’alt nivell i una de les cercaviles amb més bestiari i mostres de cultura popular són els ingredients principals de la festa principal de Tarragona, que té un ambient festiu únic.

La Festa als Ulls convida un fotògraf de l’àmbit europeu perquè visqui de primera mà les festes de Santa Tecla. Un dels grans valors que té aquest projecte és veure la festa des d’uns ulls “verges” que, de cop, xuclen moltíssima informació, i, sobretot, moltíssims sentiments i emocions.

En aquest web, descobrireu la nostra cultura popular més preuada a través de la mirada d'aquests fotògrafs convidats. La Festa als Ulls

No us perdeu altres indrets d’interès... Tarragona és indissociable de la Tàrraco romana, capital de mitja península Ibèrica durant l’època de l’imperi Romà. Per aquest motiu, si visiteu les festes, aprofiteu per fer una passejada per les restes romanes que hi ha la ciutat!

Tot el programa i més informació a: Tarragona Turisme

20/09/2017 15:24h