Aula de cinema:
Conferència: Guions i llibres

La relació entre el cinema i la literatura serà la protagonista de la sessió de l'Aula de Cinema, a càrrec de Daniel Agudo, professor a l’ESCAC.

Daniel Agudo parlarà de títols fonamentals de la història del cinema com ‘Doctor Zhivago', ‘Tiburón', ‘Blade runner' o ‘Los puentes de Madison' entre molts altres.

El cicle Aula de cinema té per objectiu promoure el coneixement del cinema, tant de la seva història com de la seva tècnica; difondre la cultura i, alhora, donar visibilitat a les activitats de la Fundació ESCAC (Escola de Cinema i Audiovisuals de Catalunya).

Col·labora: Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya (ESCAC) i de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona

19/03/2018
A les 19 h