TALLERS D’IL·LUSTRACIÓ en línia amb EVA SANS

Cada setmana descobrirem la tècnica d'un/a il·lustrador/a a partir d'un dels seus albums.

3 sessions:

1.    Lizi Boyd i “La linterna mágica”. És de nit i tot és negre i blanc. Dibuixem la nit i il·luminem-la amb l llum de la llenterna per omplir-la de color. 12 de maig.

2.    Eric Carlé i “L’eruga goluda”. Pintem papers de molts colors i textures, retallem-los i enganem-los en un paper igual que fa l’Eric Carlé per fer la seva “eruga goluda”. Ens embrutem les mans?  19 de maig.

3.    Victor Escandell i “Hansel i Gretel”. Mmmmm. Quants dolços, quants pastíssos i madelenes. Fem de bruixa? Anem a fer madalenes de paper maché. Madalenes tan dolces com les de la bruixa del conte. Mmmmm, no teniu gana? 26 de maig.

Cada dimarts a partir del 12 de maig

12/05/2020 - 26/05/2020