Activitats

Projecte LECXIT : Lectura per a l’èxit educatiu

De dilluns a divendres de cada mes de 17:00h a 18:00h.

El LECXIT és una iniciativa de la Fundació Jaume Bofill, que té per objectiu incrementar l'èxit educatiu dels infants a través del treball per la millora de la seva comprensió lectora. És un projecte d'acompanyament lector que vol aconseguir que els alumnes de 4t, 5è i 6è de primària millorin el seu aprenentatge a partir de la millora de la comprensió lectora. Per això és molt important la figura del voluntari que l'acompanya. El voluntari acompanya l'infant, és el seu referent, el seu mentor. L'ajuda a superar petites barreres, agafar confiança en si mateix i descobrir que la lectura pot ser divertida i, fins i tot, apassionant.
Trobareu tota la informació a http://www.lectura.cat/

Si estàs interessat/ada a participar en el projecte pots contactar amb la biblioteca per fer la inscripció, o bé, demanar més informació.

Correu: b.st.eulaliaron@diba.cat
Telefón: 938448188

Durada: 60 min.
Lloc: presencial a la Biblioteca.

03/03/2022 - 31/05/2022
17:00 h.