Micro lectures en veu alta. Shakespeare i Cervantes: 2

A la BMR fa més de 17 anys que els dimarts es fan Lectures en Veu Alta. Una activitat on la literatura es barreja amb les persones. Persones amb interessos i condicions molt diverses que escolten i gaudeixen de textos d'allò més variats.

Després de l’èxit de les primeres sessions, dedicades al futbol, canviem de tema i iniciem la desescalada de la mà de dos autors universals: Shakespeare i Cervantes. Dos escriptors que tenen en comú la data de la seva mort, el 23 d’abril de 1616. Dos genis de la literatura que han esdevingut patrimoni universal i ens han deixat frases memorables en la memòria col·lectiva. T’oferim, doncs, un diàleg literari entre Shakespeare i Cervantes que farà reviure la vigència de les seves paraules. Comença la funció!

Avui us oferim el segon vídeo, que té dues parts. En la primera, Sergi Casanovas llegeix De lo que le sucedió a don Quijote en la entrada de Barcelona, con otras cosas que tienen más de lo verdadero que de lo discreto dins El Quijote (Parte segunda, capítulo LXI) de Miguel de Cervantes. En la segona part del vídeo, Marta Duarte en llegeix Noche de Reyes de Shakespeare (Carta a su amada).

En la lectura dels textos hi participen voluntaris, voluntàries i personal de la biblioteca.

Per veure el vídeo clica aquí.

28/05/2020
Periodicitat: Setmanal