Història amb crispetes: "Memòria de l'holocaust"

Tornem amb una altra activitat habitual a casa nostra de tertúlia d'història i cinema: HISTÒRIA AMB CRISPETES.

Auschwitz, Buchenwald, Mauthausen... Una veritable geografia de la ignominia.  Un moment trascendent en la història del món contemporani que el cinema ha provat de representar dignament i fidedigna. Entre 11 i 12 milions de persones, incloent-hi 6 milions de jueus però també presos polítics, gitanos, homosexuals, testimonis de Jehovà, van ser víctimes de la política d’extermini sistemàtic desenvolupada pel Nazisme. La mirada cinematogràfica del Lajos Koltai, el Robert Schwentke, la Margarethe von Trotta, la Mar Targarona i el Lázsló Nemes ens ajudarà a reflexionar i a fer memòria.

Serà una activitat virtual, una trobada en línia, a través de la plataforma Zoom. Per accedir, cliqueu AQUÍ.

A càrrec del nostre monitor Xesco Montañez (historiador) i José Luis Subías.

19/02/2021
18.30 h