Minimúsics

Minimúsics és un projecte d’educació musical innovador que té com a principal objectiu fomentar l’educació musical primerenca en l’entorn familiar des d’una experiència directa, profunda i feliç.

Aquest camí parteix de la vivència musical activa, implicant tot el cos i els sentits. A través del joc, la creativitat, l’espontaneïtat, la intuïció i l’afecte. D’aquesta forma anirem construint una sèrie d’habilitats musicals com l’afinació, la coordinació, el sentit rítmic i harmònic, la creació, la improvisació... que s’integraran naturalment en l’infant i l’ajudaran en la resta d’aprenentatges.

Crearem un entorn d’escolta i alegria on l’infant i les seves necessitats siguin el més important. Per fer que aquesta experiència quedi per tota la vida com un aprenentatge fonamental.

Es tracta d'una activitat familiar per a infants i pares a càrrec d'Albada Blay.

L'activitat té lloc a la sala "Joana Raspall" de la biblioteca (Planta 0). Està adreçada a infants de 0 a 3 anys acompanyats dels seus pares.

Places limitades. Inscripcions a la biblioteca a partir del 8 de setembre.

22/09/2018
Duració