Poesia contra l'adversitat

La Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer, amb la col·laboració de Cysko Muñoz, posa en marxa aquesta tardor un projecte cultural que suma poesia i benestar. Amb la poesia com a element catalitzador, volem donar pautes, eines i veu per acompanyar a les persones que necessitin superar moments difícils. Quan la poesia entra per la porta, els problemes salten per la finestra. Amb aquesta idea t’animem a participar en els tallers de poesia que hem titulat “Poesia contra l’adversitat”.

Vols tenir un moment per a tu? Necessites expressar els teus sentiments o simplement allò que et passa? T’interessa compartir un espai de benestar a través de la creació poètica i la paraula?

T’oferim un espai i temps amb els tallers “Poesia contra l’adversitat”, per compartir la vida amb persones com tu, per aprendre a comunicar-te i escriure; un temps per a tu mateix que t’alliberarà d’emocions negatives, un taller que et vol acompanyar per recuperar l’equilibri i el benestar emocional.

Participar en els tallers “Poesia contra l’adversitat”, és gratuït i lliure. Pots venir a totes les sessions o a les que vulguis.
Dates: Del 21 d’octubre al 2 de desembre de 2019 (els dilluns de 18 a 19.30 h).

15/10/2019 - 25/11/2019
Periodicitat: Setmanal