Concurs de lectura: Llegir té Premi (8 a 16 anys)

Participa a la 6a edició del concurs “Llegir té Premi”!

El Departament de Cultura convoca una nova edició del concurs Llegir té Premi per fomentar la lectura entre els infants i joves durant l’estiu.

• Fins a 1.500 infants i joves podran participar en la sisena edició d’estiu.
  • El període d’inscripció serà del dia 28 de maig de 2021 fins que s’esgotin les places disponibles. I el concurs comença el 28 de juny fins el 29 d’agost de 2021, ambdues dates incloses.

El concurs “Llegir té premi” és una iniciativa de la Direcció General de Creació, Acció Territorial i Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya en col·laboració amb la plataforma digital Legiland. Té per objectiu promoure la lectura, compartir-la, millorar la comprensió lectora i apropar els serveis de les biblioteques entre els infants i joves durant les vacances d’estiu.

Poden participar al concurs fins a 1.500 infants i joves que tinguin el carnet de qualsevol biblioteca pública de Catalunya. S’organitza en dues categories individuals, de 8 a 11 anys i de 12 a 16 anys i una tercera categoria per a equips. Com a novetat d’aquesta edició el concurs es dividirà en tres etapes consecutives.

Més informació del concurs “Legir té Premi” al web de Biblioteques.

Web del concurs “Llegir té Premi”.

28/05/2021 - 29/08/2021
Tipus de públic