Llegim el riu

Llegim el riu és una iniciativa organitzada pel departament de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Igualada i la Diputació de Barcelona per protegir el riu Anoia amb la col·laboració de la ciutadania. Per aquest motiu es busquen voluntaris majors de 16 anys que s’integrin en una sessió de treball de camp per recollir informació sobre l’estat del riu. Primer, hi haurà una sessió informativa i després una sortida de camp, les dues són gratuïtes.

La reunió tindrà lloc el dijous 14 d’octubre a les 7 de la tarda a la Biblioteca i cal inscriure’s prèviament per correu electrònic a medi.ambient@aj-igualada.net o a bigualadac@diba.cat. També es pot trucar al telèfon de l’Ajuntament 938031950 ext. 2558 o a la Biblioteca al 938049077.

El dissabte 16 d’octubre, a les 4 de la tarda, els voluntaris participaran a la sortida de camp a l’entorn del riu Anoia, a Igualada, per recopilar informació de l’estat del riu, amb l’ajuda de tècnics municipals i del Grup de Recerca (FEHMlab) del Departament de Biologia Evolutiva, Ecologia i Ciències Ambientals de la Universitat de Barcelona.

A partir d’aquí, i durant el primer trimestre del 2022, es presentaran els resultats obtinguts i es faran propostes d’acció per ser incorporades en les polítiques públiques de gestió i conservació del patrimoni fluvial d’aquests entorns.

14/10/2021
Tipus de públic