Exposició Virtual: Montserrat des de casa Parcs i Biblioteques Montserrat

Montserrat des de casa: Parcs i Biblioteques de Montserrat

El grup "Parcs i biblioteques de Montserrat" (Sant Vicenç de Castellet, El Bruc, Vacarisses, Esparreguera, Olesa, Collbató, Abrera i Martorell) teníem programades activitats per fomentar el coneixement i el respecte per la muntanya de Montserrat i el seu entorn. La situació de pandèmia provocada pel COVID-19 ha impedit la realització d'aquestes activitats. La pandèmia ens ha obligat a mirar-nos la muntanya de lluny. Els usuaris i usuàries de les nostres biblioteques han fet fotografies de com veuen Montserrat des de casa seva. Aquí en teniu una petita mostra. Moltes gràcies a totes les càmeres fotogràfiques que aquests dies ens ajudareu a no enyorar tant les passejades, les olors, els sorolls... de la muntanya. Esperem poder-nos retrobar aviat i mirar-nos els nostres pobles des de dalt.

Pots consultar aquí l'exposició.

24/04/2020 - 29/06/2020
Duració