CARRO DE CONTES

Contes Modernistes

Un espectacle de narrativa oral, teatre i música.
Un carro carregat de contes, un escenari que ens transportarà al passat i ens permetrà viure històries màgiques i sorprenents.
Escoltar i conèi- xer contes populars catalans i de creació pròpia que volen ensenyar i despertar la imaginació, emocionar a partir d’oferir la nostra rica herència cultural i popular catalana i també de més enllà.

" Nenes i nens, petits i grans.... Passeu, passeu! I deixeu-vos enlluernar amb les paraules, amb els colors, les olors, els misteris... Un carro carregat de contes, un carro on hi viureu tot allò que sempre heu somiat!"

Us convidem a entrar-hi i endinsar-vos a la fantasia!!

Acte englobat en la Celebració del CENTENARI de la Biblioteca i en el marc de la 12a Fira Mercat Modernista de Canet de Mar.
El trobareu situat a la Plaça de l'Església el dissabte 14 i diumenge 15 de setembre de 2019, d' 11 a 13 h i de 17 a 19h.

NO US HO DEIXEU PERDRE!!

14/09/2019 - 15/09/2019